Thursday, November 6, 2008

Transfer na `cold porcelain`-u moze i ovako...

Pripremila sam slicicu koju cu `transferisati` na `cold porcelain` i posudu sa vodom. To je bas onaj `porcelan koji sam malopre `mesila` - jos je svez ili `frishak`.
Volim da nanesem malo vode na `porcelan`, to radim cetkicom da ne preteram....
Sa slicicom nemam strpljenja i celu je umocim u vodu....mada bi bilo dovoljno da i nju samo pokvasim cetkicom - svejedno je!
Polozim je licem okrenutu prema plocici od `porcelana`, tamo gde zelim da se preslika.
Dobro je `potapkam` i ravnomerno pritisnem na `porcelan`. Ostavim je da se prosusi - nekad je to par minuta, a nekad se papir skroz osusi. Laganim trljanjem osetim pod prstom da li moze da se sljusti papir... polako, lagano i strpljivo...
Mislim da su moji prvi pokusaji propali zbog previse vode i nedostatka strpljenja da sacekam da se papir dovoljno osusi.
Tada sam za savet zamolila moju dragu Zvezdicu i ona mi je pomogla. Objavila je tutorijal na forumu Moj Rucni Rad u temi Fimo/beolin transfer - i sve je bilo lakse...
Nezno treba sljustiti sloj po sloj papira, tako da ostane samo `stampa` na `porcelanu`. Ne treba preterati u tome da s bas sve skine. Ponekad ostavim do ujutro da se osusi i onda bolje vidim belinu papira koju nisam `skinula`, pokvasim prst i lagano nastavim da skidam sitne `valjcice` od papira koji su ostali...
Nemojte da Vas obeshrabre neuspeli transferi... osecaj ce se steci vremenom i iz nekoliko pokusaja.
Uvek se treba nadati pocetnickoj sreci!
Ovako izgleda moj vecerasnji transfer koji ce se susiti zajedno sa `hladnim porcelanom` par dana.
Kada se osusi, mozda necu morati da shmirglam ivice pre lakiranja - videcu!
Lakiracu ga akrilnim lakom ako ne zelim da se sija previse ili lakom za camce da dobije jaci sjaj.
Posle dva lakiranja lakom za camce izgledace poput pravog porcelana i bice veoma cvrst jer ce ga i lak ojacati.
Srecno u pokusajima da napravite svoje transfere!

Bilo bi dobro raditi transfere pomocu gela za transfer i posebnih transfer papira, znam ja to!
Ali zasto jednostavno kada moze i komplikovano???
I smesa za `cold porcelain` moze da se kupi gotova, znam i to!
Ali zasto ne komplikovati jednostavne stvari i uzivati u `resavanju komplikacije`...hehehehe.....
Osecaj je jedinstven!
Javite sta ste uradili - zivo me interesuje!

2 comments:

Unknown said...

uspeo!!! trazeci boje za porcelan naisao sam na forum o hladnom porcelanu koji ste vi zapoceli,a sad sam vec duboko u svemu tome...
jedva cekam da dodjem kuci da bi vajao porcelan! i da,hvala za tutorijal,mada sam sinoc ukapirao kako,jer drugacije ne bi mogao da zaspim!
hvala... nedja

Anonymous said...

Bas me raduje sto sam Te `zarazila` i sto si uspeo!
Bravo i samo napred!