Tuesday, April 29, 2008

Prica koja nece imati kraj...

Nisu me probudili zvuci kosenja trave pred mojom kucom jer cika Boza nije hteo da me probudi `motornom kosacicom`, kosio je kosom!
Cika Boza je moj komsija, a on i tetka Nada su upravo proslavili PEDESET godina braka.
`Trebalo je to izdrzati`, kaze tetka Nada. Nesto slicno je izjavio i cika Boza, a znam da se u toj sali, ispricanoj istim recima i na isti nacin, krije pet decenija paznje i ljubavi .
Pojave se cesto u nasim razgovorima vesele i zanimljive price iz srednjeskolskih dana provedenih u Zemunu,..., kao da je juce bilo... Gde je Makedonija? Dalek je Zagreb!
Sve to stane u soljicu tople jutarnje kafe, koju zasladimo kockama crne cokolade. ( Crnu cokoladu treba jesti, zdrava je za srce!) Tople i pametne reci tetka Nada mi `pokloni` uz sveze umesene kolace. Kolace ponesem kuci, a reci slusam i pamtim.
Slusam i vidim dvoje mladih koji pocinju zivot na svoj, jedinstven nacin. Drugarstvo pretvoreno u ljubav - velicanstven pocetak!
Sedam rodjenih `cestitara` je slavilo `zlatnu svadbu` - tetka Nadinu i cika Bozinu!
Podelila sam sa njom suze radosnice dok sam citala stihove koji su napisani rukom i srcem njihove dece i unuka!
Cvecem sam ukrasila njihov dom, a srce poklonila zauvek!
Srecna Vam `zlatna svadba`, dragi prijatelji!

Danas je cika Boza pokosio travu u mom dvoristu i ispred kuce. Mirisale su posecene trave na price iz skolske klupe. Ponovo su izrecena imena profesora , drugara iz skolske klupe - a ako ne verujem `da pitam Nadu, ona ce to bolje ispricati`! Obavljeni posao smo `zalili` kafom u hladovini pod lesnikom, kao sto je i red - komsijski!
Tetka Nada je zadovoljno prosetala dvoristem,...
U mom zivotu je odavno postala mnogo vise od komsinice i prijateljice. Ona to zna i uvek ima vremena za mene!Mozda cu jednog dana pronaci nacin da joj pokazem svoju zahvalnost ?
Do tada cemo zajedno piti kafu i razmenjivati price koje niko, niko ne zna tako lepo da cuva kao moja tetka Nada.

No comments: