Wednesday, April 23, 2008

Heklanje je velika stvar !

Zavisi kao posmatrate tu stvar. Danima sam pokusavala da mi neka od zena, koje znaju da heklaju,objasni kako se koristi sema za heklanje koja se moze naci u vecini casopisa koji su oznaceni kao `casopisi za zene`. (Kao da muskarci ne heklaju, ma nemojte mi reci!)
Odgovori su bili slicni - sto da se `mucim` kada ce mi one naheklati `iz glave` sve sto vide, samo da im pokazem sta hocu...
Ma necuuu `naheklano` - hoocu da `procitam` semuuu....!
I tako...
Uzela sam casopis, cvrsto resena da razumem objasnjenje pored prelepih `hekleraja` kojih se nisam mogla nagledati...
Desilo se cudo!
Ovaj PROKRAFTINATOR se nasao u mojoj ruci kada sam vec mislila da je sve izgubljeno!

Stvarno, kada odavde pogledam, velicina nije uvek bitna!
Mali je, nicemu ni ne sluzi, ali on je moj ponos - moj PROKRAFTINATOR, i ja ga volim, i cuvam,..., i tako...

No comments: