Tuesday, December 16, 2008

Ogrlica od `ostataka`..i jos nesto!

Ostatke ne treba bacati.... Pravi prokraftinator ce uvek pronaci neku kutiju na vrh ormara ili neki dzak u kutku radionice za odlaganje ostataka nazvanih `ovo mi moze zatrebati za nesto`....i slicno!
Eeeee, to je tek pocetak!
Pronasla sam komad divnog rastegljivog, neznog, plishastog materijala ....cuvala sam ga samo zato sto veoma volim ovu boju...
Usko za sal, sta bih od toga mogla da pravim?
Prva ideja je bila - traka za kosu! Prakticno, nema sta da se kaze. Suvise obicna ideja, zar ne!
Predugo je ovaj dragoceni komad materijala cekao na moje prokraftinatorske napade da bi postao obicna traka za kosu. To nikako nisam mogla da dozvolim!
Plasticne perle - nikad!
Bile su iste boje kao materijal, mogu da se peru ako ih stavim u `cevku` i zasijem ih tu zauvek.....

Plasticne `prstenove` sam sklonila sa narukvice koju sam dobila, drvene perle sam odavno obheklala ..... pa mozda ovaj `visak` moze da ukrasi rajf i ucini ga drugacijim?
Zasila sam ga crnim koncem i uopste se ne primecuje, zar ne?
Ostatak ostatka materijala i nekoliko preostalih perli su , n e m i n o v n o morali da budu prokrafterisani i pretvoreni u narukvicu!
Sta bih inace radila sa ovako malo perli - p l a s t i c n i h .....kad svi dobro znamo da koristim SAMO PRIRODNE materijale!
Komplet ce zato biti moj prokraftinatorsko - krafterski predlog za ovu zimu - nece nositi `titulu` Radica Art Jewelry, al` cu ga zato ja NOSITI!
(Cim zavrsim rajf do kraja......prokraftinatorski rajf.....hehehehe...... Pa mora nesto!)

No comments: