Tuesday, July 8, 2008

Something strange is happening!? The invasion!




Nesto cudno se desava! Invazija cudnih , malih, crvenih, neodoljivih oblika je zapocela!
Cini mi se da znam gde je zapocela - Shishka je napravila krajnje romanticnu ogrlicu, ispricala pricu o narudzbini ... i to je bilo dovoljno!!!
Svi moji pokusaji da napravim svoju omiljenu kolekciju `Zeleno - volim te zeleno` su `zatrpani` buba-marama...
I to nije sve! Bele perle i plocice koje sam najzad `umesila` po nivim receptu za `cold porcelain` su u opasnosti da ponesu na sebi sarenilo buba-mara.

3 comments:

Nena3110 said...

Pegledala sam Blogove, ne prvi put, i zaista sam oduševljena time kako ih lepo uredjuješ. Imaju i neke opcije koje ne znam ni da koristim, a želela bih da i sama imam, ali naučiću. Zato ovde ostavljam komentar, jer mi je ovaj obrazac poznat. Morala bih vise da naučim o računarima, ali ne stžem. U čemu je Tvoja tajna, koliko dugo Ti traje dan?
Čestitam na ovako divnim stvarima i uvek ću se vraćati, nekad i neprimetno.
Voli Te Nena

Anonymous said...

Stvarno sam odusevljena time sto radite i kad god mogu otvaram vas blog. Gledajuci vase tutorijale i sama sam bila inspirisana da stvaram. Samo me zanima koje boje koristite za farbanje cold porcelana? Divim se vasem umecu i sve najbolje vam zelim!!!! Pozdrav!

Anonymous said...

Ovo sa anonimusom je greska zovem se Sandra i uzivam u stvaranju nakita!